BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 30, 2012

HARI BARU,,SEKOLAH BARU,,HIDUP BARU.....

hmm....,,byk sgt kan baru........BAJU SEKOLAH PUN  BARU,, (pelik pulak pkai baju kaler putih balek hehe) KAWAN PUN BARU,, (kawan lama tetap di hati!) MENU PUN BARU,, (no more mi sup kantin...hahaha) SEMUA PUN BARULAH~~

tapi ade satu yang tetap sama dan same....

SAME OLD MUSFIRAH...huhu.....

ahh....tinggal beberape jam lagi nak daftar kat sekolah baru......
SM SAINS KUALA TERENGGANU~
huhuhu...
janggal ase....dah biase dengan AIZEK,,AIZEK,,AIZEK~
tetibe je msok SESTER.... (i sure will miz tengku intan zaharah)
cmne la ek princess (bukan nama sebenar) duduk asrama nnti.....hehe
harini daftar.....kejap lg nk bertolak dh.....
yeay.....
wish me all da bezz ;)

SEMALAM YANG TAKKAN BERULANG

P/S :: warning....karangan panjang SPM untuk post ni...hehe

rasa macam mimpi pulak meninggalkan SMK Tengku Intan Zaharah.....
sbb tu smalam sye xsedih sgat kot.....sbb sye msih blur....and ase mcm mimpi.....mcm esok skolah aizek lagi kan......mcm xcaye r nk tinggalkan kwn2 yang dah genap 3 tahun 1 bulan same2 kat aizek....time balik tu,, sye igt lg kwn2 sye.....sume nanges2.....(kcuali ade sorang yg macho xnanges..haha spe lg lau bkan izyan)......sdih sgt.....amarni, izzy....najwa pon ade.....diorang nanges cam sye xde dah esok2.....huhu mmg sye xde dh pon esok2.....sye xde la nanges beria-ia sgt....sbb sye still cam ase blur....ase cam esok kite jumpe lg......lpas tu....................diorang balik.........

pagi esok tu,,baru sye prasan.....

SAYA BUKAN LAGI BUDAK AIZEK..

0 comments: