BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 22, 2011

PMR :: two different tears

harini ramai bdak form3 yg cry2,, 
ade yang happy cry2...
ade yang sad cry2..
( hancoss BI -.-" )

tp malangnya.....
aku tergolong dalam....
..............
..........................
...................................

( bunyi drum saspen )

.
.
.
.

aku tak tergolong dalam mana2 cry pon.... =_="
sbb aku tak nanges pon....hehe...
so,, result aku ???
hmm....sedih nak cakap.....

.
.
.
.
.
.
.


8A laaa ..... :)
hehe....


wartawan:: so,,princess musfirah,,ape perasaan anda setelah mendapat tahu result anda ??
me:: umm...gembira ??
wartawan:: tu je ?? nampak macam tak gembiree jee ??
me:: nak wat cmne mengantok gle smalam tdo lewat...
wartawan:: oh...takkan sbb tu je ? xde sbb laen dah ??
me:: sebenarnye sye sedikit kuciwa lagi sedih sbb ade sorg kwn sye ni dpat 7A1B..... :'(
wartawan:: oo.....so skolah anda brape org straight A ???
me:: haaa......soalan yang bagus.....,, sekolah sye yg "hensem",, SMK Tengku Intan Zaharah,, pecah rekod sbb 52 org straight A !! pling byk prnah dpat stakat ni (bangge:)... melintass skola sains dungun ( 41 org ) ...hehe....xsgke....and happy for my school... ;) 
wartawan:: tahniah2...so ape perancangan princess selepas ini ??
me:: tido la kot.
wartawan:: mksud sye,, nak pindah skolah ke stay ??
me:: pindah r....nk msok SBP...maybe sester or sesma..
wartawan:: ohh okay...trima kasih kerana sudi meluangkan masa ditemubual oleh kami krew melodi..
me:: oh ok... :)


dan disitulah berakhirnya temubual yang direka khas oleh imaginasi melampau Musfirah Renzfer.....hehehe.....bukannye ape,, malas nak bercerita drpd A-Z ape yang berlaku harini...so sye tulis la temubual suka-suki merepek makan kerepek seperti yang di atas untuk menyenangkan kerja.... hee~ ^^

apepun,, tahniah kepada korunkss yang dapat semua A... :)
also tahniah aizek :)

P/S :: SPM pulakkkk :'(    
P/S (2) :: abaikan kesalahan grammar di atas -.-"
P/S (3) :: stop making another P/S =_="
P/S (4) :: okay...
P/S (5) :: @#$%^& 


0 comments: