BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 26, 2011

jom ramai-ramai mohon sester~!!

kpade sesape yg  f0rm 3,, dan ase cam xleh blah je dgn sk0lah k0rg yg mmb0sankan,,
>skolah smktiz xbushan punn<
j0m lah m0h0n kemasukan SBP ke sester!! ( sk0lah mnengah sains kuala terengganu )
ade 5 sbb knape k0rg kene mohon ke sester!!!

1. klo korg mohon sester,, ade 50% kemungkinan korg akan satu sk0lah dgn >saya<!!!! hehe...tapi,, dengan syarat korg mesti straight A's n sye p0n k0mpem straight A's~ hehehe... 2. dlm sk0lah nie,, hnye ade plajar f0m 4 n f0m 5 sajeee....so,, k0rg xde la ase cam stranger sgt bile ms0k sk0lah nie...sbb smua f0m 4 yg ms0k sk0lah ni dari sk0lah laen2....

3. kat sk0lah ni ada aliran sains tulen je, so xpyah la nk pening2 pk2 nk amik aliran ape...
4. sbb smua kwn2 sye dh pakat nk mohon sester!! klo korg ase korg kwn sye, kene la mohon skali! hihi5. sbb............sye pun xthu~~ =_="

kesimpulannya :: pilih jela skolah yg korg ske....sye pun xthu nk pilih mne 1!!!! penin suda~~ last2 ikut jelah member....smue berpakat-pakit nk pigi sester......kui3....

terima kasih atas kesudian anda membaca post saya yang membosankan....

0 comments: