BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Sunday, November 28, 2010

MAEN HUJAN !!!


hello...moshimoshi ! (hehe speaking jepun sket) 
hujan???
well...klau hujan mesti ade kaitan dgan demam,,
demam???
ade aku kesah? haha. sye ni katang...xdemam punye...
hehe
so,pde cuti yg total membosankan nih...tetibe hujan turun...
*aku dlm mind ni dah set dah nk maen hujan*
dan...(Perbualan dahsyat dua beradik)

adik : sirah,(pggilan aku dlm femily) jom maen hujan?
aku : haa! jom! lpas mkn megi r.

haha...rite on spot kn?kn?
so pde petang yg berbahagia itu, sye dan adik sye masak megi+cili api...mmg berapi
lpas tu....ape lg! maen hujan la!
hahahha...sounds like kanak-kanak ribena..
tp mmg aku mcm tuh...um0 nk msuk 15 dh...tp mcm budak 4 thun nk ms0k 5...wakakaka
yes...mmg...ni la formula nye..formula terbentuknye 2 kanak2 ribena :

AKU YG TERLEBIH RIANG + ADIK AKU YANG TEROVER RIANG = CHAOS!

HAHA...memule tu aku kuar, kutip bunge jarum...ala...yg boleh buat sambung2 tu...
then aku sambung2 jd bulat and pasangkan kat kucing aku. hahaha...konon2 nye jdi rantai lar...
NAMA : SEMEK.. hehe..comeyy kn?
Then si semek nih boleh pulak cabut rantai tu then mkn. hahaha! (xmkn p0n..just geget :P)

setelah menanti selama 14 minit 57 saat...

HUJAN ! HUJAN! HUJAN!
yes!! lpas tu hujan~ :D
adek sye pon amik la payung...
sye pon amik la salah satu stok payung yg belambak kt rumah
then hujan makin lame makin lebat...
sye nk serang adik sye, so sye pusing2 la kaki payung tu...(konon2 nye terpecik la kene kat adik sye,,pdhal xde effect sgt pon..haha)
lpas tuh adik sye...ape lg....amek ko! hahaha...die terbalikkan payung tu camni...
and then die lempar air yg die dah kumpul dlm payung tu kene kat saye! hahahahha! gile..

saya pon ape lg....serang balas !! sye pergi kat tempat air melimpah dari atap tu....and then sye kumpul3...hehehhehe....sye pon,,ape lg...sye gi kat adik saye,,,SERANG! huahahaha! habis basah die kene! sampai terminum-minum skali air hujan. haha! sye oke aje...sbb sye smpat mengelak serangan adik sye...haha.


And then....DUSH!! pdn muke sye! haha...xsempat mengelak serangan adik sye...habis basah....then lepas dh puas maen skill serang2 pakai payung terbalik nih...masih xpuas....lpas tu..

kiteorg bukak pulak paip kat depan rumah tu...hahaha!
saya yg conquer paip tu...hos die panjang,so boleh la nk serang kaw2...haha! habis basah adik sye...smpai
terjerit-jerit die...ade skali tu die jerit kuat sgt...sye dh saspen dh mak sye dgar...haha...and then...told ya...

mak sye kat dpan pintu!!! ayoyo...kan dh kene tu??? haha. so kiteorg p0n tunduk muke ms0k rumah..haha
dgan baju yg basah nye...wakaka...(apep0n,,walaup0n kene mare,ttp bez dpt maen hujan :)

klau korg nk maen,maen la. gune r skill terbalikkan payung tu...hahaha ! tp lpas maen hujan, straight away mandi...klu x,,boleh demam. tgok sye, xprnah demam maen hujan (ececeyy...bajet terrer) haha. 

P/S : adik sye siape?? jeng3...mubin! hehe. search je kat fb... ( nor azmi mubin). 
P/S : nk maen hujan dgn RENZFER la pulak nanti2...hehe


0 comments: